Σελίδες

Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

83Α ή 83Κ ΜΕ ΤΕΡΜΑ ΣΤΟ ΚΟΛΧΙΚΟ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΟ ΚΟΛΧΙΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΟΑΣΘ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 21:00



Η γραμμή 83Α ΑΝΑΛΗΨΗ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ  ( ΜΕΣΩ ΛΑΓΚΑΔΑ ) Θεωρώ οτι είναι μια απο τις αδικημένες γραμμές του ΟΑΣΘ γιατί εξυπηρετεί το Κολχικό , Δρακόντιο , Ανάληψη μόνο με 1 δρομολόγιο το πρωί. ( στις 5.30 ) ενώ θα μπορούσε κάλλιστα να χρησιμοποιείται τουλάχιστον σε 6 δρομολόγια και αυτά αλέ ρε τουρ όχι μόνο απο τα χωριά προς τη πόλη αλλά και απο τη πόλη προς τα χωριά. Συγκεκριμένα θα μπορούσε να ειναι το πρωινό ως έχει , να τοποθετηθούν αλλα δυο δρομολογια στη διάρκεια της ημέρας σε καποια κενη ωρα του 91 Α , και στο τέλος επειδη το 91 Α τελιωνει στις 9.05 ( με τις κότες δηλαδή ) θα μπορούσε το προτελευταίο και τελευταίο δρομολόγιο να που πάει στο Λαγκαδά να τερματίζει στην Ανάληψη γιατι υπάρχει αρκετός κόσμος που αφήνει τα ΙΧ του στο Λαγκαδα για να εξυπηρετηθεί. 

Πολλές επιχειρήσεις απο τη Θεσσαλονίκη κλείνουν στις 21.00 πως θα προλάβει καποιος να ειναι στο Λαγκαδα να προλάβει το τελευταίο αστικό ?

83Κ ΚΟΛΧΙΚΟ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ( ΜΕΣΩ ΛΑΓΚΑΔΑ ) ( Nα γράφει έτσι η πινακίδα ) 
Το Κολχικό κύριοι του ΟΑΣΘ ειναι μια κωμόπολη 2100 κατοίκων . το δεύτερο μεγαλύτερο χωριό του Δήμου Λαγκαδά μετά τα Λαγυνά . Τα Λαγυνά λόγω που είναι δίπλα στους οδικούς κόμβους έχουν ταχεία εξυπηρέτηση των Αστικών απο τις κάτωθι γραμμές. 83 , 83 Ν , 83 Β , 83 Μ , Τ , 91Η  , 86 και ολα τα γραμματα της Αλφαβήτας ... όμως το Κολχικό εξυπηρετείται με μια μόνο την 91 Α. Και αυτό δημιουργεί μια δυσαρμωνία ως προς την εξυπηρέτηση του κόσμου. Προταση μας είναι να δημιιουργηθεί μια νέα γραμμή η 

 83Κ ΚΟΛΧΙΚΟ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΕΣΩ ΛΑΓΚΑΔΑ , ΉΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΚΟΛΧΙΚΟ 
( ΜΕΣΩ ΛΑΓΚΑΔΑ ) και να τερματίζει εκεί η γραμμη. Αυτό θα έχει σαν συνέπεια πχ. τα ΚΤΕΛ
 ( Σοχού - Ασπροβάλτας )  αντι να κάνουν επιπλέον 8 + 8 χλμ για το Λαγκαδά να τερματίζουν όλα στο Κολχικό , ( Σταθμός Μετεπιβιβασης ) και η γραμμή 91 Α να εξυπηρετεί σε μια διαδρομή ΔΡΑΚΟΝΤΙΟ , ΑΝΑΛΗΨΗ , ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟ , ΠΡΟΦΗΤΗ , ΣΧΟΛΑΡΙ & ΛΑΓΚΑΔΙΚΙΑ ) , στο φινάλε φινάλε , αν δεν συμπεριλαμβάνονται αυτά τα χωριά και είναι μονο το ΔΡΑΚΟΝΤΙΟ και η ΑΝΑΛΗΨΗ το 91 Α μπορεί να είναι και με mini bus όπως είναι στην Άνω Πόλη. 
 Επίσης η διαδρομή που κάνουν τα αστικά για να μεταφερθούν στον τερματικό σταθμό του γηπεδου Λαγκαδα προκαλεί πολυ παραπάνωκυκλοφορια στα αστικά απο οτι αν πηγαίνανε και τερματίζανε στο Κολχικό. Κι αυτό γιατί στο Τ.Σ. Λαγκαδα τα αστικά πηγαίνουν άδεια ενώ στο Κολχικό θα έχουν επιβάτες.

Ο ΟΑΣΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΛΑΓΚΑΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ.

ΑΡΚΕΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΧΩΡΙΑ : ΚΟΛΧΙΚΟ - ΑΝΑΛΗΨΗ - ΣΟΧΟΣ - ΑΣΚΟΣ κτλ ΔΕ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΟΑΣΘ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΤΕΛ . ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΠΛΟ ΤΡΟΠΟ.

ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΗ ΣΤΗΝ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ 83 . Η 83Κ. ΠΟΥ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΙ ΣΤΟ ΚΟΛΧΙΚΟ. 

ΚΟΛΧΙΚΟ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ( ΜΕΣΩ ΛΑΓΚΑΔΑ ) ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΤΕΡΜΑΤΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΟ ΚΟΛΧΙΚΟ ΣΕ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΥΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΓΙΑ :

91Τ  - ΚΟΛΧΙΚΟ - ΔΡΑΚΟΝΤΙΟ - ΑΝΑΛΗΨΗ - ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ - ΠΡΟΦΗΤΗΣ - ΣΧΟΛΑΡΙ - ΛΑΓΚΑΔΙΚΙΑ 

91Σ - ΚΟΛΧΙΚΟ - ΛΟΦΙΣΚΟΣ - ΑΡΕΤΗ - ΚΡΥΟΝΕΡΙΟ - ΑΥΓΗ - ΣΟΧΟΣ - ΑΣΚΟΣ
ΑΣΚΟΣ - ΣΟΧΟΣ - ΑΥΓΗ - ΚΡΥΟΝΕΡΙΟ - ΑΡΕΤΗ - ΛΟΦΙΣΚΟΣ - ΚΟΛΧΙΚΟ

ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΑΥΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΤΙΣ 2 ΩΡΕΣ. ΔΗΛΑΔΗ 
ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΘΑ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ 10 ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΥ. ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΟΝ ΟΡΕΙΝΟ ΟΓΚΟ.

ΤΟ 83 Κ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΟ ΚΟΛΧΙΚΟ ΑΠΟ ΝΩΡΙΣ ΤΟ ΠΡΩΙ 5.00 ΕΩΣ 23.00 ΝΥΧΤΕΡΙΝΗ.

ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ 

ΤΟ 91 Χ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΚΟΠΕΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΑΔΕΙΟ. ΕΠΙΣΗΣ ΜΕ ΜΙΝΙ BUS ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΓΡΑΜΜΗ , 

ΧΡΥΣΑΥΓΗ - ΠΟΛΥΔΕΝΔΡΙ - ΠΕΝΤΕ ΒΡΥΣΕΣ ( ΑΠΟ ΠΙΣΩ ) ΟΣΣΑ - ΒΕΡΤΙΣΚΟΣ 
ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΛΛΑ ΤΕΡΜΑΤΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΣΤΗ ΧΡΥΣΑΥΓΗ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟ 91Χ

ΤΟ 83 Ν. ΠΡΕΠΕΙ Ή ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΓΙΑ ΤΟΥ Ή ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΕΙ Η ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΥΓΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΑΤΑΠΟΚΡΙΣΗ.  ΑΥΤΗ Η ΓΡΑΜΜΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΙ ΣΤΟ Ν.Σ.ΣΤΑΘΜΟ.

Η ΓΡΑΜΜΗ 86.

ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΜΙΑ ΕΝΝΙΑΙΑ ΓΡΑΜΜΗ. ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΠΕΡΔΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΔΕ ΞΕΡΕΙ ΠΟΥ ΠΑΕΙ Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ.

ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΤΟ 95 ΟΠΟΥ ΘΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ 

95 Ζ. ΑΔΑΜ - ΖΑΓΚΛΙΒΕΡΙ - ΣΑΡΑΚΗΝΑ - ΑΓΙΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ - ΓΕΡΑΚΑΡΟΥ . 
ΓΕΡΑΚΑΡΟΥ - ΑΓΙΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ - ΣΑΡΑΚΥΝΑ - ΖΑΓΚΛΙΒΕΡΙ - ΑΔΑΜ.

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΑΘΜΟΣ ΜΕΤΕΠΙΒΙΒΑΣΗΣ ΣΤΑ ΛΑΓΚΑΔΙΚΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΚΤΕΛ Ή ΟΑΣΘ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΧΩΡΙΑ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΤΟ ΚΤΕΛ ΟΥΤΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΝΑ ΤΡΑΒΙΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΛΑΓΚΑΔΑ.

ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΛΧΙΚΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΧΩΡΙΑ ΝΥΜΦΟΠΕΤΡΑ - ΒΟΛΒΗ - ΡΕΝΤΙΝΑ ΣΤΑΥΡΟΣ ΑΣΠΡΟΒΑΛΤΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.