Σελίδες

Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2015

ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ : ΒΛΕΠΩ ΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ ΣΤΟΝ ΤΖΙΤΖΙΚΩΣΤΑ


Το γεγονός ότι βλέπει μια ελπίδα στο πρόσωπο του υποψήφιου προέδρου της Νέας Δημοκρατίας, Απόστολου Τζιτζικώστα, δήλωσε η βουλευτής του κόμματος, Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου.
 
«Είμαι μια βουλευτής και ως μέλος της βάσης της Νέας Δημοκρατίας, έχω μια ψήφο. Στον βαθμό που είμαι δημόσιο πρόσωπο, έχω τη δυνατότητα να εκφράζω μια άποψη. Εγώ αυτό που έχω πει, είναι ότι βλέπω μία ελπίδα στον κ. Τζιτζικώστα», είπε αρχικά μιλώντας σε τηλεοπτικό σταθμό και συνέχισε:
 
«Η Νέα Δημοκρατία πρέπει να πάει σε ένα μοντέλο συλλογικότητας. Έχουμε φύγει από την εποχή που υπήρχε μια ηγεμονία. Δεν βλέπω ότι θα αντιμετωπίσουμε κανένα πρόβλημα ως κοινοβουλευτική ομάδα. Δεν φοβάμαι τις μεγάλες μάχες της Βουλής».
Τμήμα ειδήσεων pronews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.